Rebranding logo en website European Master in Food Studies

rebranding, webdesign
klant: Wageningen Universiteit

In opdracht van de European Master in Food Studies (EMFS) van Wageningen Universiteit werk ik aan de online identiteit van een uniek masterprogramma, waarin studenten hun kennis over voedseltechnologie vergroten.

Deze opleiding is een exclusieve specialisatie in samenwerking met de universiteiten in Wageningen, Cork (Ierland), Lund (Zweden) en Agro-Paris Tech (Frankrijk) en grote industriële partners zoals Unilever, DSM en Nestlé. 

Update van het logo

Het oude logo heb ik een make-over gegeven met onder andere een nieuw lettertype, nieuwe vormen en icons en een fris nieuw kleurenschema. Zo sluit het logo beter aan bij de uitstraling van het webdesign.

Gebruiksvriendelijke website

De website is uitgevoerd met een nieuw Content Management Systeem waarmee beheerders zelf de inhoud van de website aanpassen. Dit systeem is afgestemd op de functies binnen de website zodat het overzichtelijk is in het gebruik. Verschillende vaste designs kunnen door de beheerders worden gebruikt om pagina's op te bouwen met foto's, tekst- en kleurblokken.